Więcej o obowiązku płacenia składek do ZUS - TUTAJ!
Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że najbezpieczniejszym rozwiązaniem w przypadku obowiązku prowadzenia pełnej księgowości, jest biuro rachunkowe. Dzięki temu zyskamy pewność, że nasza firma jest w dobrych rękach i nie trafi się żadne potknięcie.
Zanim jednak zdecydujemy się na wybranie któregoś z biur, powinniśmy się upewnić, czy jest ono godne zaufania. Jak to ocenić?
Bardzo ważne jest by sprawdzić, czy biuro działa legalnie. W tym celu wystarczy poprosić o okazanie dokumentów rejestracyjnych. Kolejnym krokiem będzie kontrola kadry pracowniczej. Oceń, czy księgowi w danym biurze posiadają odpowiednie wykształcenie. Istotne jest też doświadczenie jakie posiada pracownik. Zapytaj o certyfikaty księgowe oraz poznaj osoby, które będą zajmowały się rachunkami w Twojej firmie. Ostatnią kwestią, którą warto sprawdzić, są opinie o biurze rachunkowym oraz jego renoma. Czasem wystarczy po prostu poczytać co w Internecie piszą obecni bądź byli Klienci biura, które Cię interesuje!